fredag 13. april 2012

Forfatteren leste bloggen min!!!!!

Jeg trodde ikke mine egne øyne for en tid tilbake. Det er ikke så ofte jeg får kommentarer i bloggen min, så det var en stund siden sist jeg hadde sjekket den. Plutselig så jeg at jeg hadde fått en veldig koselig hilsen til det jeg skrev om denne boka: 
Det kan du lese Her
Det har aldri slått meg at forfattere kan lete rundt i blogger etter omtaler av bøkene deres. Jeg tenker at det er bok-anmeldere i aviser og bokklubber som blir sett til og hørt i den sammenheng. Men det var veldig, veldig moro at hun har vært på besøk i bloggen min !! 
OG nå gleder jeg meg til utgivelsen av hennes bok nummer to :-)

1 kommentar:

  1. Hei igjen, og takk for besøket på min blogg. Jeg er jo debutant, og ydmyk og glad for at noen vil lese det jeg holder på med. Det gjelder alle forfattere, både veletablerte og nybakte, at har de ikke lesere, kunne skriveriene like gjerne ligge i nattbordskuffa. Så takk for din interesse, har også svart på spørsmålet ditt på min blogg ;) Klem

    SvarSlett